Wil jij het gaan maken in jouw branche?

Merkconcept en concepting

Ben je klaar om gezien te worden? Zet je bedrijf op de kaart met een passend concept, overtuigende copy en content waar jouw bezoekers echt om vragen. Kies het juiste antwoord bij de juiste vraag en geef waarde aan de woorden op jouw website. 

Maak'M merkwaardig
Maak contact

Even kijken of dit wat voor jou is?

KvK 76567222
BTW NL003109433B64
Heb je liever dat ik jou een mailtje stuur?

FAQ

Direct antwoord op een paar algemene vragen? Kijk dan even hieronder. We vinden het wel leuker als je ons een mailtje stuurt!

Conversie! Copywriters willen iets verkopen voor hun opdrachtgever. Teksten moeten dus niet alleen lekker lezen, maar ook echt inspelen op de behoefte van de lezer. Het is een soort vraag en aanbod, maar dan met woorden.  

Dat hangt er een beetje vanaf. Elke case is maatwerk en iedere klant heeft andere voorkeuren.

  • Is de opdracht heel helder en afgebakend? Dan kunnen we een totaalprijs afspreken.
  • Weet je nog niet zeker hoe onze samenwerking er precies uit gaat zien? Bijvoorbeeld omdat je hulp nodig hebt bij de start van jouw bedrijf. Dan kunnen we een uurtarief afspreken.
  • Heb je alleen behoefte aan content? Dan is een prijs per woord of artikel misschien een goed idee.

Eigenlijk komt het op het volgende neer: de klant is koning! Om het makkelijker te maken, hebben we een aantal pakketten voor je samengesteld op de pagina TARIEVEN

Content tells, copy sells!

Copy, dat wat een copywriter levert, heeft als doel om mensen te overtuigen een bepaalde actie te ondernemen. Iets wat op een website of voor email marketing onmisbaar is. Je wil dat een klant zich aanmeldt voor de nieuwsbrief, doorklinkt naar een bepaalde pagina, meer informatie download in de vorm van een brochure, content deelt, ga zo maar door.

Content wordt eerder ingezet om een publiek te informeren of amuseren. Uiteraard kan dit ook een strategie zijn die uiteindelijk leidt tot meer conversie. Bijvoorbeeld als het beslissingsproces rondom jouw product of dienst nogal complex is.

Net als copy is content ook een uitgelezen kans om de identiteit van jouw merk tot uiting te laten komen. Maar dat geldt voor elke uiting die je doet. Met een sterk en helder concept, maak je het jezelf makkelijker om authentiek en consequent te zijn in alle communicatie.

Een concept is een kapstok waar je alle uitingen van jouw bedrijf aan kunt hangen. Het is belangrijk dat je dat concept scherp op je netvlies hebt om een heldere en herkenbare rode draad te creëren in alles wat je zegt en doet. 

Met een sterk en helder concept, maak je het jezelf makkelijker om authentiek en consequent te zijn in alle communicatie.