hoe maak je een merk?
Met Maakm
Previous
Next
hoe maak je een merk?
Met Maakm
Previous
Next

Hoe maak je een merk?

Begin met een stevig fundament. Wie ben je, voor wie ben je en wat bied je. Vervolgens ga je dat vertellen. Vat je identiteit in een verhaal en vertel dat verhaal zelfs met de kleinste details. Tot slot moet jouw verhaal bij de juiste mensen terechtkomen. Geef mensen de content waar ze om vragen en ze komen vanzelf luisteren. 

Stap 1

Breng je merkidentiteit in kaart en creëer een ijzersterk concept dat jouw bedrijf uniek maakt​

Stap 2

Vertel je verhaal met overtuigende copy waarmee je zorgt voor conversie​

Stap 3

Vul je website met lekkere content waardoor bezoekers jouw website vinden

van blauwdruk naar

Merk dat staat als een huis

MaakM levert maatwerk. Het begint bij jouw visie en vanuit daar bouwen we verder. Essentieel voor een sterk merk zijn het merkinnerlijk en het merkuiterlijk, ook wel het merkconcept en de huisstijl. Dat is je fundament. Als je weet wie je bent, ga je door met voor wie je bent. Voor die mensen maak je een verhaal. Dat verhaal draag je uit en bewaak je met lekkere content die past binnen jouw concept.

MaakM springt bij waar nodig: zit je nog aan de tekentafel, heb je een tekst nodig die de spijker op z’n kop slaat of timmer je al lekker aan de weg? Wij bouwen mee aan jouw merk

WIL JIJ HET GAAN MAKEN?

Bekijk onze speciale starterspakketten

WAAROM WIL JE EEN MERK BOUWEN?

De vraag ‘hoe maak je een merk’, komt pas op nadat je weet waarom je een merk maakt. Het bouwen van een merk noem je branding. Dat is oorspronkelijk een Engelse term die je kunt vertalen naar het werkwoord ‘merken’. Door jouw producten en diensten te voorzien van denkbeeldige labels, kun je een verschil maken ten opzichte van de concurrent: dat heet onderscheidend vermogen.

Branding, het bouwen van een merk, zorgt ervoor dat jouw producten en diensten extra waarde krijgen voor de klant door er een gevoel omheen te creëren. 

Wil je antwoord op de vraag hoe maak je een merk?